Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Τιποτα σημαντικο.



Ωστε φευγω ετσι απλα,ε; Να,ειναι που ηλπιζα οτι θα τα λεγαμε λιγο. Οχι,οχι, μην φαναστεις,τιποτα πιεστικο ή επισημο. να,οπως εκεινες τις φορες που γυρνουσαμε οι δυο μας σπιτι και χανομασταν στη διαδρομη, ξεχνουσαμε το δρομο κι απλα πηγαιναμε; ξερω πως τοτε δεν θελαμε να φτασουμε πουθενα. ξερω πως τοτε ειχε οντως σημασια η διαδρομη. αλλα τωρα..να,τα πραγματα αλλαξαν και δεν μπορουμε. ειναι κι εμενα που φωναζουν οι δικοι μωρε,ξερεις. ναι, θυμασαι; καθε φορα μας διεκοπταν πανω σε κατι, για να μου φωναξουν λιγο που δεν επεστρεψα ακομα. κι εγω το κλεινα θυμωμενα κι εσυ επεμενες να τους μιλησεις. πιστευες οντως οτι θα τους επειθες και εγω σου ελεγα δεν πειραζει,ασ'τους να λενε. κι υστερα γελουσαμε. ξεχασες τι ωραια που γελουσαμε μαζι; καθε φορα που ειμαι μαζι σου γελαω αμηχανα. στο ειπα ποτε αυτο; πως νοιωθω αλλη; αλλα συγγνωμη, φλυαρω, ξερω, δεν προλαβαινουμε, πρεπει να φυγω. παντως,ηθελα να τα πουμε, κριμα. ηθελα, να..να σε αγκαλιασω χωρις να ντρεπομαι που κοιτανε, να πουμε πραγματικα τα νεα μας. αλλα φευγω ε; ναι, συγγνωμη, που σε καθυστερω. πρεπει να γυρισεις και στα παιδια, ξερω. μονο, κοιτα να προσεχεις,ε; ποτε δεν θα εχω αρκετα λογια να αγγιζω στο μυαλο σου. εισαι "μου", εισαι ολα τα δικα μου πραγματα. ολα αυτα με τα οποια δεθηκα απο παιδι. δεν μπορω να φυγω,συγγνωμη. ξερω με περιμενουν και σε περιμενουν αλλα..συγγνωμη. δεν ξερω τι με πιανει καθε φορα που φευγω, που ξερεις..συγγνωμη, τρεμω; ειμαι αληθεια εγω που τρεμω ετσι; μηπως τρεμεις κι εσυ; γιατι; μη..μην τρεμεις εσυ, σε παρακαλω.. ολα καλα θα ειναι. ξερω,θελεις το καλο μου μονο, θελεις να γελαω. γιατι ακουγεσαι ψευτικος καθε φορα; και..γιατι κλαιω; γαμωτο. συγγνωμη,δεν ηθελα να με δεις ετσι. θα ετρεχα στο αυτοκινητο που με περιμενει. θα ετρεχα νωριτερα αλλα, ποτε θα σε ξαναδω; δε σε χορταινω τωρα που φευγω. δεν ξερω.. ειμαι.. δεν μπορω να σταθω αλλο κοντα σου. λυγιζουν αυτα,ξερεις. πρεπει..πρεπει να φυγω. γεια. γεια σου τωρα. εχω αργησει παρα πολυ μαλλον. κορναρουν. κι οι φιλοι σου θα με μισουν τωρα. σκατα. καληνυχτα, ή καλη τυχη καλυτερα.. δεν προλαβαμε τιποτα,και τωρα παει. αλλα πρεπει να φυγω,ξερω. θα μιλαμε ή και οχι. αντιο.

                                                                                                   Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου