Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Μπορεί και να τα κατάφερε τελικά

Με εμπόδιζε να πλησιάσω. Δεν μου το έλεγε, μα το έβλεπα. Κοίταζα στα μάτια της με δυσκολία γιατί το βλέμμα της έτρεχε βιαστικά και μου ξεγλιστρούσε προσπαθώντας να αποφύγει την κρίση. Την κοίταζα και έβλεπα πως ήξερε. δεν έχω ιδέα πως, μα το κατάλαβε. Δεν το 'χα αφήσει να φανεί, ούτε τόσο λίγο, όμως και πάλι μπορούσε να διαβάσει τις κινήσεις μου. Ήμουν εντυπωσιασμένη και συγχυσμένη. Ήθελα να φτάσω σ'εσένα, μα δε μ'άφηνε. Γιατί; Προσπαθούσε να με παγιδεύσει με κάθε της λόγο. Ήθελε να αποσπάσει κάποια αλήθεια, μα ήμουν κι εγώ προσεκτική κι αμυντική. Δεν θα το άφηνα να ξεφύγει από μέσα μου. Ποτέ. Όχι έτσι. Και μπορεί να κατάφερε να μου κλέψει κάποιες αναμνήσεις, μα δεν μπόρεσε να μου στερήσει εσένα. Όχι εντελώς.
(27/5/12)

                                                                                                       Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου