Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Πάλι να σ'αθωώσω θα προσπαθώ από αύριο




Είναι φορές που σε μισώ, σε μισώ, σε μισώ τόσο ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πολύ που νιώθω το κορμί μου να τρέμει από το συναίσθημα. (Με κατακλύζει περισσότερο κι από εσένα -φαντάσου-)
Είναι φορές που σε απεχθάνομαι. Αηδιάζω και μόνο που σε σκέφτομαι. Εσένα και τις αηδίες που μου πλασάρεις.
Και είναι οι φορές τόσες πολλές που έχουν γίνει στοίβες μίσους στο μυαλό μου. και το γεμίζουν κι αδειάζω εγώ ταυτόχρονα.

Κι αυτή τη στιγμή, μόνο πως να σε μισώ θυμάμαι, λες κι αυτό έκανα από την αρχή. Λες και γεννήθηκα να ξέρω πως να σ'απεχθάνομαι και δεν θ'αλλάξει ποτέ το πόσο απαίσιο σε βλέπω. Σε μισώ. Για όσα μου έκανες. Για όσα δεν έμαθα πως μου έκανες. Για όσα θα μου κάνεις.

ΣΕ ΜΙΣΩ. Μόνο αυτό ξέρω πια.

Πρόσθεσε άλλη μια ήττα στη λίστα σου γιατί με έχασες -πάλι-.
Και ούτε καν το ξέρεις.
σε μισώ
(15/2/13)
                                                                                                Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου